آ

  • آزمون ناپارامتری من ویتنی کاربرد روش‌های ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وب‌سایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]

  • آموزش و پرورش ابتدایی بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]

ا

  • اجراگری «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعه‌شناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]

  • ارتباطات ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعه‌ای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]

  • ارتباطات بحران مولفه‌های سواد آب از منظر مدیران و روزنامه‌نگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • ارتباطات خطر مولفه‌های سواد آب از منظر مدیران و روزنامه‌نگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • ارتباطات سلامت تلویزیون و ارتباطات سلامت:فرا تحلیل پژوهش های ارتباطات سلامت داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-29]

  • ارزش درک شده تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه های تلفن همراه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 71-90]

  • ازدواج نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • اصفهان تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]

  • اطلاعات سلامت تلویزیون و ارتباطات سلامت:فرا تحلیل پژوهش های ارتباطات سلامت داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-29]

  • اقتصاد نذر کارکرد مراکز دعانویسی: تفحصی در دینداری عامیانه [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • اقناع تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]

  • ایدئولوژی وابستگی کارکرد مراکز دعانویسی: تفحصی در دینداری عامیانه [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • اینستاگرام تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 175-193]

  • اینستاگرام اثر تبلیغات افراد مشهور بر دل‌بستگی دنبال‌کننده‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه [دوره 10، شماره 41، 1400]

ب

  • برجسته‌سازی تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]

  • برندهای انسانی اثر تبلیغات افراد مشهور بر دل‌بستگی دنبال‌کننده‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • بندر امن از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]

  • بوردیو بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 87-102]

  • بیرونی‌سازی کارکرد مراکز دعانویسی: تفحصی در دینداری عامیانه [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • بیگانه‌گرایی دنیای دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان یزد در شبکه‌های اجتماعی مجازی: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 31-51]

پ

  • پایداری اجتماعی بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر پایداری اجتماعی شهر تهران (مطالعه موردی منطقه 19 شهر تهران) [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • پژوهش اجتماعی بین نظریه، روش و سیاست: موضع رویکردها به تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-160]

  • پلت فرم بهبود قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در سازمان‌ها در طول فرایند نوآوری [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • پلتفرم از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]

  • پوشش خبری نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • پیش‌گیری سازوکارهای پیش‌گیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]

  • پیش‌گیری وضعی سازوکارهای پیش‌گیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]

ت

  • تبلیغات سازوکارهای پیش‌گیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]

  • تبلیغات اثر تبلیغات افراد مشهور بر دل‌بستگی دنبال‌کننده‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • تبلیغات تجاری سازوکارهای پیش‌گیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]

  • تحقیق کاربردی کاربرد روش‌های ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وب‌سایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]

  • تحلیل تماتیک نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • تحلیل گفتمان انتقادی ساخت‌شکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]

  • تحلیل محتوا نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • تکنولوژی ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعه‌ای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]

  • تلگرام تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 175-193]

  • تلویزیون تلویزیون و ارتباطات سلامت:فرا تحلیل پژوهش های ارتباطات سلامت داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-29]

  • تمایل به خرید درون برنامه ای تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه های تلفن همراه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 71-90]

  • توسعه ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعه‌ای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]

  • توسعه پایدار بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر پایداری اجتماعی شهر تهران (مطالعه موردی منطقه 19 شهر تهران) [دوره 10، شماره 41، 1400]

ج

  • جامعه شناسی هنر «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعه‌شناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]

  • جاوت و ادانل تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]

  • جذابیت بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-130]

  • جرم تبلیغاتی سازوکارهای پیش‌گیری وضعی از جرائم در امور تبلیغات تجاری در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 91-112]

  • جودیت باتلر «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعه‌شناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]

ح

  • حکمرانی پلتفرمی از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]

خ

  • خدمت سربازی بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-130]

  • خود آرمانی مطالعه من آرمانی دانشگاهی و من واقعی دانشگاهی (نمونه مورد مطالعه: بخش جوان روزنامه خراسان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-244]

  • خودرونوشته تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]

  • خوشایند سازی بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-130]

د

  • دانش‌آموزان بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]

  • دانشگاه نسل چهارم نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • دنیای نوجوانان دنیای دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان یزد در شبکه‌های اجتماعی مجازی: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 31-51]

ر

  • رأی بی رأی تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]

  • رادیو و تلویزیون تحلیل رقابت بین رادیو و تلویزیون و رسانه‌های شبکه‌ای [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • رسانه اثر تبلیغات افراد مشهور بر دل‌بستگی دنبال‌کننده‌ها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • رسانه‏ آموزشی بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]

  • رسانه‌های اجتماعی بهبود قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در سازمان‌ها در طول فرایند نوآوری [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • رسانه های اجتماعی تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 175-193]

  • رسانه های جمعی بررسی نقش رسانه ها درشکل گیری و گسترش فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی: شرکت مخابرات استان مازندران) [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • رسانه‌های شبکه ای تحلیل رقابت بین رادیو و تلویزیون و رسانه‌های شبکه‌ای [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • رضایتمندی دانشجویان از وب‌سایت کاربرد روش‌های ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وب‌سایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]

  • رقابت تحلیل رقابت بین رادیو و تلویزیون و رسانه‌های شبکه‌ای [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • رنج اجتماعی بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 87-102]

  • روابط عمومی نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • روایت سازی بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 103-130]

  • روزنامه نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • روش بین نظریه، روش و سیاست: موضع رویکردها به تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-160]

  • روش‌های آماری ناپارامتری کاربرد روش‌های ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وب‌سایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]

س

  • سواد آب مولفه‌های سواد آب از منظر مدیران و روزنامه‌نگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • سیستان و بلوچستان تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]

  • سیل خوزستان مولفه‌های سواد آب از منظر مدیران و روزنامه‌نگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400]

ش

  • شاخص ذهنی بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر پایداری اجتماعی شهر تهران (مطالعه موردی منطقه 19 شهر تهران) [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • شاخص عینی بررسی نقش رسانه های اجتماعی بر پایداری اجتماعی شهر تهران (مطالعه موردی منطقه 19 شهر تهران) [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • شبکه‌های اجتماعی بهبود قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در سازمان‌ها در طول فرایند نوآوری [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • شبکه های اجتماعی از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]

  • شبکه‌های اجتماعی مجازی دنیای دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان یزد در شبکه‌های اجتماعی مجازی: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 31-51]

  • شخصی‌سازی کارکرد مراکز دعانویسی: تفحصی در دینداری عامیانه [دوره 10، شماره 41، 1400]

ص

  • صنعت فرهنگ ساخت‌شکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]

ط

  • طلاق نحوه پوشش اخبار ازدواج و طلاق در مطبوعات ایران (مطالعه موردی: کیهان، شرق، ایران، همشهری) [دوره 10، شماره 41، 1400]

ع

  • عامه «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعه‌شناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]

  • علی اسدی ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعه‌ای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]

ف

  • فراتحلیل تلویزیون و ارتباطات سلامت:فرا تحلیل پژوهش های ارتباطات سلامت داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 11-29]

  • فرهنگ ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعه‌ای دکتر علی اسدی [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 69-85]

  • فرهنگ پذیری بررسی نقش رسانه ها درشکل گیری و گسترش فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی: شرکت مخابرات استان مازندران) [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • فرهنگ گرایی بررسی نقش رسانه ها درشکل گیری و گسترش فرهنگ سازمانی(مطالعه موردی: شرکت مخابرات استان مازندران) [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • فقر جهان بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 87-102]

  • فیلم ساخت‌شکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]

  • فیلم دینی ساخت‌شکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]

  • فیلم سربه‌مهر ساخت‌شکنی تبلیغات تصویری حجاب در ایران [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 113-136]

ک

  • کاربران از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 245-260]

  • کامیون تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 205-223]

  • کسب‌وکار بهبود قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در سازمان‌ها در طول فرایند نوآوری [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • کلان‌داده تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 1-44]

  • کلمات کلیدی: عصر رسانه‌های نوین تحلیل رقابت بین رادیو و تلویزیون و رسانه‌های شبکه‌ای [دوره 10، شماره 41، 1400]

گ

  • گفتمان دنیای دانش‌آموزان دبیرستانی شهرستان یزد در شبکه‌های اجتماعی مجازی: یک پژوهش کیفی [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 31-51]

م

  • مدت استفاده از برنامه تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه های تلفن همراه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 71-90]

  • مدرسه بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]

  • مرجعیت فکری کارکرد مراکز دعانویسی: تفحصی در دینداری عامیانه [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • مسئولیت اجتماعی نقش روابط عمومی در تحقق دانشگاه دارای رسالت مسئولیت اجتماعی [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • معادلات ساختاری PLS تاثیرات اجتماعی و ارزش درک شده بر تمایل به خرید درون برنامه ای و مدت استفاده از برنامه های تلفن همراه [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 71-90]

  • مکتب فراکفورت تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 175-193]

  • من واقعی مطالعه من آرمانی دانشگاهی و من واقعی دانشگاهی (نمونه مورد مطالعه: بخش جوان روزنامه خراسان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-244]

  • موزه بررسی نگرش مدیران و معلمان مدارس در خصوص جایگاه موزه به عنوان یک رسانه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش: مطالعه موردی مدارس ابتدایی شهر شیراز [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 53-69]

ن

  • نئولیبرالیسم بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 87-102]

  • نخبه «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعه‌شناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]

  • نظریه بین نظریه، روش و سیاست: موضع رویکردها به تحلیل انتقادی گفتمان [دوره 10، شماره 38، 1400، صفحه 137-160]

  • نظریه داده بنیاد مولفه‌های سواد آب از منظر مدیران و روزنامه‌نگاران؛ مطالعه موردی سیلاب 98 در خوزستان [دوره 10، شماره 41، 1400]

  • نهاد آموزش عالی مطالعه من آرمانی دانشگاهی و من واقعی دانشگاهی (نمونه مورد مطالعه: بخش جوان روزنامه خراسان) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 225-244]

  • نوآوری بهبود قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی در سازمان‌ها در طول فرایند نوآوری [دوره 10، شماره 41، 1400]

و

ه

  • هالۀ هنری «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعه‌شناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 131-148]

  • همبستگی ناپارامتریک اسپیرمن کاربرد روش‌های ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وب‌سایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز) [دوره 10، شماره 39، 1400، صفحه 140-174]