دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
1. تحلیل ساختار پویش تبلیغاتی «رأی بی رأی» در توییتر بر اساس مدل تحلیلی جاوت و ادانل
صفحه 1-44
2. رابطه شبکههای اجتماعی مجازی با اعتماد معلمان شهرستان پارس آباد
صفحه 45-67
3. ارتباطات، فرهنگ و توسعه؛ مروری بر آراء توسعهای دکتر علی اسدی
صفحه 69-85
4. بوردیو و مسأله نئولیبرالیسم
صفحه 87-102
5. بررسی نقش رسانه و روایت سازی در جذابیت خدمت وظیفه عمومی
صفحه 103-130
6. «مفهوم سست عامه» در نگاهی جامعهشناختی به دوگانۀ هنر والا / هنر عامه
صفحه 131-148
7. کاربرد روشهای ناپارامتری در مطالعات علوم انسانی (مطالعه موردی: مقایسه میزان رضایتمندی دانشجویان از وبسایت دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ و دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز)
صفحه 140-174
8. تحلیل انتقادی رسانه های اجتماعی: مطالعه موردی کارکردهای تلگرام و اینستا گرام بر مبنای نظریات مکتب فرانکفورت
صفحه 175-193
9. تاثیر رسانه های جمعی برتمایلات سرمایه گذاران بازار سهام
صفحه 195-204
10. تحلیل محتوای کامیون نوشته های استان های سیستان و بلوچستان و اصفهان
صفحه 205-223
11. مطالعه من آرمانی دانشگاهی و من واقعی دانشگاهی (نمونه مورد مطالعه: بخش جوان روزنامه خراسان)
صفحه 225-244
12. از تنظیم گری در پلتفرم تا تنظیم گیری با پلتفرم (چالش قانونگذاری در فضای مجازی؛ چه کسی مسئول نشر مطالب نامناسب است)
صفحه 245-260