1. چگونگی مواجهه جامعه ایرانی با استارتاپ ها امین میرشکاری سلیمانی؛ سیدجمال الدین اکبرزاده جهرمی مشاهده مقاله
5. مطالعه تطبیقی عوامل مؤثر بر اعتماد نهادی زنان ایران و ترکیه با تأکید برزنان جامعه ایران میثم ماهیدشتی؛ پروانه دانش؛ مرتضی فرجیان؛ وحید اسماعیلی مشاهده مقاله
6. بررسی تاثیرکسب دانش و جهت گیری بازار از رسانه های اجتماعی بر نوآوری برند با نقش تعدیل کنندگی توانایی استراتژیک(مطالعه موردی: شرکت های شهر سمنان) مهرداد متانی؛ حمیدرضا ساعدی؛ راحله سادات خاتمی مشاهده مقاله